Masa itu Cinta

Allah

"Katakanlah: Jika kamu (benar-benar) mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mengasihi dan mengampuni dosa-dosamu. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

Surah Ali Imran, ayat :31

Blogger templates

Blogger news

Followers

^_^

Labels

Sape tu?

Blogroll

Monday, November 21, 2016

Assalamualaikum w.b,t ya Allah,

Ari ni sero rindu,
Rindu ko-Mu.

Sero nok teriok,
Teringat pada-Mu.

Sero berdosa,
Dosa dengan-Mu.

Ya Allah,
Ari ni sero rindu,
Rindu nok balik kapung akhirah.

Sero nok teriok,
Bilo lah kito buleh berjumpa.

Sero berdosa,
Mampukah aku jupo-Mu di sana?

Ya Allah,
Ampunkan aku deh.
Ampunkan semua yang aku kenal.

Ya Allah,
Mu Tuhan ku,
Mu Maha Pengampun,
Mu Maha Berkuasa atas segala sesuatu.

Aku rindu.

0 comments:

Like3

UStaZ-uSTaz

Popular Posts

Islah nafsak