Masa itu Cinta

Allah

"Katakanlah: Jika kamu (benar-benar) mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mengasihi dan mengampuni dosa-dosamu. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

Surah Ali Imran, ayat :31

Blogger templates

Blogger news

Followers

^_^

Labels

Sape tu?

Blogroll

Wednesday, June 6, 2012
Bismillahirrahmanirrahim,

Kaku.
Kelu.

Teringat akan dosa,
Dalam masa yang sama rindu Pencipta,
Kenapa?
Kerana Allah sangat baik.

DAN,

Saat aku lemah,
Aku lupa,
Aku ada Tuhan yang boleh memberi aku kekuatan.

Saat aku lalai,
Aku lupa,
Aku ada Tuhan yang boleh memberi aku ingatan.

Padahalnya,
Aku hanya perlu minta,
Hanya pinta dari-Nya,
Pasti aku akan dapat kekuatan dan ingatan itu.
Kerana Allah sangat BAIK.

Ingatkan aku pada-Mu ya Allah.


Semuanya dari DIA
















~ Cintailah Allah.


0 comments:

Like3

UStaZ-uSTaz

Popular Posts

Islah nafsak