Masa itu Cinta

Allah

"Katakanlah: Jika kamu (benar-benar) mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mengasihi dan mengampuni dosa-dosamu. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

Surah Ali Imran, ayat :31

Blogger templates

Blogger news

Followers

^_^

Labels

Sape tu?

Blogroll

Tuesday, December 6, 2011
Bismillahirrahmanirrahim.

Allah,
Hadirlah sentiasa di hati ini,
Ku seru namaMu untuk Kau sentiasa di sisi,

Allah,
Andai beberapa ketika ku terlupakanMu,
Kau ingatkanlah aku kembali,
Kembali mengingatiMu.

Allah,
HadirMu di kala ku keterlupaan,
Menterjemahkan keHebatanMu,
Hebat dalam mengingati hambaMu.

Allah,
Aku hanya mampu bermadah,
Usaha dan dayaku adalah dariMu,
Ingatkan aku padaMu sentiasa,
Semoga aku dapat menatapMu di sana.

Allah,
Terima kasih atas kehadiranMu,
Setiap saat kuharapkanMu,
Aku sangat memerlukanMu.

Allah 
~ Siapalah aku di sisiMu.
~ Cintailah Ilahi.

0 comments:

Like3

UStaZ-uSTaz

Popular Posts

Islah nafsak