Masa itu Cinta

Allah

"Katakanlah: Jika kamu (benar-benar) mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mengasihi dan mengampuni dosa-dosamu. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

Surah Ali Imran, ayat :31

Blogger templates

Blogger news

Followers

^_^

Labels

Sape tu?

Blogroll

Monday, October 22, 2012
Bismillahirahmanirrahim..

Alhamdulillah,

Alhamdulillah,
Alhamdulillah,

Allah mengurniakan rasa cinta kepadaku,
Allah menganugerah rasa kasih kepadaku,

Kepada Baginda Rasulullah s.a.w,
Kekasih Agung Allah s.w.t.

Allahurabbi,
Engkaulah Tuhan yang Maha Memberi rasa cinta.
Engkaulah Tuhan yang Maha mencinta.

Allah,
Allah,
Allah,

Semoga terdapat keberkatan dari rasa cinta ini.
Amiin.

~ Doakan aku sahabat.

Berkat berada di bumi Melaka yang sangat mencintai keturunan Baginda Rasulullah s.a.w. 

Jujur dari aku, sebelum ini aku tidak pernah mengenali Sang Habib.
Di Melaka inilah aku mengenali perkataan pangkat tersebut, lantas membuka pandangan hatiku yang kabur mengenai Baginda Rasulullah s.a.w.
Terima kasih Ya Allah. 

Alhamdulillah.

~ Moga terdapat keberkatan dari Baginda Rasulullah s.a.w. 

Peace Be Upon Him

1.43 a.m
23 Oct 2012
7 Dzul Hijjah 1433H
Ayer Keroh.

0 comments:

Like3

UStaZ-uSTaz

Popular Posts

Islah nafsak