Masa itu Cinta

Allah

"Katakanlah: Jika kamu (benar-benar) mencintai Allah, ikutilah aku, niscaya Allah mengasihi dan mengampuni dosa-dosamu. Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

Surah Ali Imran, ayat :31

Blogger templates

Blogger news

Followers

^_^

Labels

Sape tu?

Blogroll

Monday, August 28, 2017

Assalamualaikum w.b.t

Ya Allah, nak balik kat Mu.
Tolong la Ya Allah.
Ak x ser hidup kt dunio hok penuh ngan nipu ni.
Banyak sangt nyakit dunio,
Aku cepat terpedaya.

Ya Allah nak balik kat Mu.
Nak hidup dengan Mu.

Ya Allah bagi aku kekuatan untuk hidup sini,
Bantulah aku untuk hadapi hidup ni,
Jauhkanlah aku dari kemurkaan Mu.
Tolong la Ya Allah,
Aku nak balikk.

Ya Allah,
Kalu bukan masa aku untuk balik,
Bantulah aku Ya Allah,
Tolong lah aku ya Allah.
Tolong jadikan aku hamba Mu hok soleh.
Tolong jadikan aku ikut segala suruhan Mu.
Tolong Ya Allah tolong.

4.19 a.m
28 Aug 2017
6 Zulhijjah 1438H
Telaga Mas.

0 comments:

Like3

UStaZ-uSTaz

Popular Posts

Islah nafsak